NU märker man att året börjar dra igång på riktigt med träningar och tävlingar! Helgen som var hade jag två dagars träning för Linda Heed som jag nämde förut i bloggen. På söndag är det årets första tränings tävling i hoppning där jag ska göra det enkelt och starta två 1.00-1.00.
 
På onsdagen sen den kommande veckan är det hoppträning för Peter Eriksson (os ryttaren) och på Fredagen är det dressyr träning för min dressyr tränare Madelein Holmqvist (sm ryttare) och nästa söndagen som kommer är det årets första tränings tävling i dressyr och då startar vi La:3. 
 
Jag känner att det kommer bli så kul och jag är så taggad inför den här säsongen!
 
Jag kommer försöka starta hoppning och dressyr rätt så parallelt med varandra då jag vill ha meriter inom båda grenarna. Men jag sattsar fullt ut på hoppningen. Dressyren gör jag mest som en kul grej och för att få variation i min ridning och resultat listan!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej