Imorse fick jag gå upp extra tidigt för att hinna göra stallet på morgonen innan jag skulle iväg på tävling. Vid 9 tiden åkte vi neråt mot Mariefred för att komma i god tid fram till tävlingsplatsen.
 
Jag startade idag 100 och 110.
Jag har plockat ner Aida lite i klasserna nu efter vi köpt en ny sadel som jag måste rida in mig mera i och sen så måste jag fixa till min kropp som inte hänger med. Idag fick vi en femte placering i 100 och i 110 fick vi rosett för felfri ritt.
Allt kändes så enkelt idag inne på banan.
På framhoppningen var hon lite motsträvig och kröp lite nära inpå hindrena men väl på banan så släppte det och om jag ska vara petig så gick hon och vart sur på min vänster skänkel i en vänster sväng och surna ihop och gick emot skänkeln så hon gick lite på tvären så fick vi två otroligt fina rundor! Jag är riktigt nöjd!!
Synd att sista utomhus tävlingen för säsongen fick dåligt väder men jag slutade med utomhussäsongen på topp!
 
 

Kommentera

Publiceras ej