Min frånvaro har varit lång ifrån bloggen och det är dags att jag börjar igen.
Det har varit mycket i mitt privata liv den senaste tiden som har fått gå före och som jag har lagt energi på. 
Aida har dessutom varit skadad och är under igång sättning nu igen. Hennes vänster bakben var svullen en lördag morgon och tok halt så boxvila i 5 dagar och sen sjukhage i 1 vecka för att sen få gå  i stor hage i yttligare 1 vecka. jag har som sagt redan börjat igångsättningen på henne nu och hon känns ofärskämt fin i kroppen.  Jag är mycket noga att stretcha henne efter varje träningspass nu och jag lägger på back on track på henne under den tiden hon står för återhämtning i boxen med sin mat. Jag ger henne alltid lite mat efter jag ridit nu för att ge henne en bra återhämtning efter träning. Jag tycker det funkar utmärkt hittils!
 
Imorgon hade jag egentligen haft träning för Peter Eriksson men pga av att hon har varit skadad och under igångsättning så trök jag mig ifrån den träningen och kör en löshoppning på fredag i stället. Jag har ju dessutom anmält mig till botkyrkas hopptävling den 6 mars. Jag får stryka mig ifrån den också! Jag måste börja planera om hela min vår säsong... Typiskt att börja året såhär....
 
Liten sumering i bilder vad som har hänt sen sist....
























 

Kommentera

Publiceras ej