Jag har suttit som fastklistrad idag vid OS på tvn så stallet tog jag inte för än till kvällen. Hon skulle få sig en promenad då hon fick massage dagen innan så en promenad är nyttigt för henne. Vi gick nog nästa 2,5 km i hyfsat bra tempo. 
Aida hade sitt back och track på sig för att hålla musklerna varma och ge henne lite extra. 
 
Jag har börjat vänja in henne på kraftfoder lite smått nu så även idag fick hon 0,5 kg. Hon verkar lite smått hungrig så tycker endå hon kanske behöver det. 
 
Ska åka iväg och köpa hennes foder tillskott också nu när augusti närmar sig sitt slut och hon börjar stå inne på box på kvällarna. Jag ska se om det är något jag behöver ändra eller lägga till....
 
 
 

1 kommentarer

Julia Forsbacka

12 Aug 2016 12:49

åh, önskar att jag kunde sett mer OS :( har försökt hitta någonstans att se det på men känner inte för att betala 450 kr för viaplay :/

Kommentera

Publiceras ej