Eftersom jag har varit borta några dagar nu så har jag varit både häst lös och hund lös. Igår kväll var saknaden stor och på förmiddagen när jag träffade min hund var otrolig! Vart så glad av att känna min lurrviga boll i min famn igen. Så mjuk och go ! Och sen när jag äntligen träffade aida var jag otroligt glad där med. Då min medryttare skulle möta upp mig i stallet så hade hon redan mockat och fixat i stallet så för mig var dte bara att ta in Aida. Det fick bli en barbacka tur idag på banan. Hon kändes otroligt fin och jag kunde inte hålla mig från att rova galoppera en långsida ner. Att få ett sånt bra pass kan förgylla dagen extra!
 
Efter att fått tillbringa några timmar i stallet med min älskade häst åkte jag sen hem och myste gärnet med min lilla hund tillsammans med min sambo som även han har saknat Zita.
 

Kommentera

Publiceras ej