Fick ett samtal nyss från ett rehabeliterings center som jag nu ska till imorgon med min rygg.
Så imogron blir det en hel dag i stan för mig och en ganska så stressig dag.

På morgonen ska hästarna fixas (så klart)
Sen in till stan till 11 för att 20 över 11 ska jag vara hos Mats Käll som är min rehab tränare (eller hur man kallar det).
Kvart över 1 ska jag till min läkare för att få mina provsvar och för at se vad jag ska göra här hedan efter.
Ellinor kommer in till stan och vi ska shoppa kläder tills kvällen
Hem till tre och fixa hästarna.
Middag med vänner vid 6 tiden
utgång på kvällen i stockholm.

Och jag som ska ta det lugnt och inte stressa för min kropp inte orkar med det och så kommer det en sånhär dag.... suck! Tur att man har hela helgen att vila upp sig på!

/Beatrice

Kommentera

Publiceras ej