Godmorgon!!

Som jag skrev igår via mobilbloggningen så funkade inte mitt internet, men nu funkar det igen så jag skriver inlägget jag skulle skrivigt igår kväll i stället ;)

Jag tog ut båda hästarna på en ridtur på kvällen. Efter som det var mörkt så satte jag på dom och mig själv reflexer. Jag skrittade mestadels men jag gjorde inslag av trav också. På Plaza red jag med bett idag. Och "mamma mia" så bra hon gick!! så lätt i handen och fin form. Hallå, mina hästar ska ju vara trånade och hisspiga nu när dom haft sin vintervila. Inte såhär fina!? Visst, det märks ju att dom är otränade då dom inte orkar bära sig så pass länge en bara några meter, men det gör ju inget!!


Och jag tror verkligen narasja trivs i hackamore. Hon brukar kunna ligga i handen ibland men med hackamore arbetar hon jäte fint och är superlätt i handen!

Åh vad man blir glad är det går bra!!


Nu ska jag ut till mina hästar och morgon fodra och släppa ut dom i hagen!

Kommentera

Publiceras ej