Hejsan, igår hade jag fullt upp med massa olika gerjor så han aldrig med att blogga. Åkte vid 10 tiden från mig igår morse för att åka ut till landsort. Där skulle vi ta hem alla grejor, nu när vi har sålt stället. Det tog i stort sätt hela dagen, vi höll på att bära i 4 timmar. Och sen skulle man ta över allt via båt till fastlandet och in i hästtransporten vi hade med oss.
Sen satt jag och sov hela bilfärden hem, och när vi väl var hemma vid 6 tiden så gick jag bara in till mig och bytte jacka sen åkte jag ut till stallet. var tvungen att skynda mig på där ute för att jag skulle ta med båtsläpet hem och det var tvungen att vara hemma innan det blev mört då släpet inte har lyckor. Kom hem vid 8 tiden och sen direkt till granne för att äta middag. Sen for bara tiden iväg...

I morse trodde jag att usek skulle vara på billesta 12 och ha möte men det var tydligen kl 2 så jag åkte hem och sov lite sen pkte jag ut igen.
Vi kom fram till mycket bra och roliga grejor.
När jag kom hem vid 3 tiden så började mamma och jag packa ur trasnporten där alla saker från lansort låg i och nu har jag fått in liten mera köksredskap i köket.
Tänkte också köpa lite grejor till kylen också, behöver lite mera grejor i där.


Jag ska ta och vila lite nu och sen åka ut till stallet.
Hörs igen senare

Kommentera

Publiceras ej