Trodde den här fredagen skulle bli bra. Den började med jobb som vanligt men på eftermiddagen åkte jag och mamma till Segeltorp för att kolla på en bil. Så dagen började väldigt bra! Skulle äta tacos ikväll med min älskling som jag såg fram emot och allt kändes väldigt bra!
Åkte till stallet då för att bege mig ut på en ridtur med Aida men märtke då att hon var varm i vänster bak hov...igen... Hon blir tydligen det efter massagen av någon konstig anleding. Hon fick samma sak förra gången nämligen.... Om hon inte känns fräsh imorgon får jag helt enkelt stryka mig ifrån tävlingen i helgen... Jätte tråkigt då jag sett fram emot detta så länge....
Gick en promenad med Aida på ca 20 - 30 minuter och då gick värmer ner men den gick inte bort helt. Får som sagt se hur det känns imorgon...
Sen när jag väl kom hem möttes jag av en pojkvän som troligtvis lider av någon magsjuka eller så.  Gjorde tacos i min ensamhet på kvällen sen medans min andra halva somnade i sängen.... nu vågar jag knappt väcka honom....
Lite halv tråkig dag men som endå slutade rätt bra i sin helighet!
 
Nu blir det lite tv tittade av något slag med hörlurar på eller avstängt ljud sen blir det nog sängen för mig också. Känner mig rätt sliten och trött faktiskt! 
 

Kommentera

Publiceras ej