Efter två intensiva dagar med träningar så fick hon idag vila.
Hon fick bara stå i hagen och återhämta sig idag medans jag gjorde annat.
 
 
Jag jobbade under morgonen och under förmiddagen sen skulle jag iväg och fixa mina fransar. Mötte sedan upp min mamma på en lunch innan jag drog vidare till min naprapat för att få ordning på min vänster axel.
Visade sig vara en överansträgning och att mina muskler runt axeln var totalt spända så att dom krampade. Så hon fick behandla bort det värsta med att knäcka och sen trycka ut spänningarna så bäst det gick. Allt går inte på en behandling. Efteråt så kändes axeln helt slut. Som att den var helt trött och slut körd. Men nu tror jag även att min höger axel behöver en omgång också. Den här spänningen har jag byggt upp under flera flera års tid så tillsut säger kroppen ifrån och man börjar få problem. Det har jag börjat få nu och jag är fortfarande ung och ska inte ha dessa problem egentligen så det är bra att jag tar tag i det!
Jag ska dit nästa vecka igen för att fortsätta behandligen.
 
När jag kom hem så var jag helt slut och somnade i några timmar innan jag skulle jobba igen mot kvällen.
Behandligen av axeln tog nog mer än jag trodde på mig.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej