Nu är det så att jag ska ta nya tag med min blogg och mitt liv!
Ni ska få följa med mig i mina framgångar och min vardag och oftast består utav mina hästar och vänner.

Ska fixa en ny designe, nytt info om mig och ska försöka ta massa kort om dagarna och uppatera med massa spännande på dagarna. Men det tar en stund att komma in i det hela.

Först ska jag försöka övertala mamma att jag kan ta in stordatorn in till mig. Sitter med min mini laptop och det är inte så stor skärm så jag blir lite trött på att inte se hela bilden på skärmen ibland. allt blir så himmla litet.

Använde min mini laptop när jag gick i skolan men nu när jag tagit studenten känns det inte som om den behövs något mera om man inte ska jobba borta eller resa iväg någon stans.

Jag kommer med mera uppdateringar senare ikväll!

Kommentera

Publiceras ej