Nu är jag klar i stallet. Ska snart ta bussen hem till stan. Ska bli skönt att komma hem och sova min min sköna säng.

fast min buss går inte för en 20:27 så jag kan ta det hyffsat lugnt.
Ska ta in hästarna nu efter inlägget och sen byta kläder. Och sen bara vänta ut tiden....

Jag tog bara bort andra framskon på Plaza och sen red jag. Fan det behövs krafter att ta av en sko kan jag lova. Ridturen gick hur bra som helst. Ni vet Linda Heed??  Inte, Jaja, hon är en hoppryttare som tävlar internationellt  och är ganska känd. Hon tävlade i globen förra året och falstebo horse show och lika så göterborg.

Jag står ju väldigt nära Lindas stall så jag rider förbi där nästan varige dag och idag när jag red förbi var hon hemma från tävlingarna och precis när jag red förbi så öppnade hon dörren och Plaza blev rädd och då gick hon farm till min häst och klappade henne på halsen för att lugna henne då och sen tyckte hon att min häst var fin. Hihi!


Linda Heed

Linda Heed på Falstebo och hoppar sin häst COLUMBUS

Nej nu ska jag ut och fixa mina hästar, sen hem.
Hörs sen när jag kommer hem

Kommentera

Publiceras ej