Igår så fick Aida massage igen. Nu var det ungefär 7 veckor sen hon fick en igenom körare i kroppen. Hon började först att känna igenom henne och hon tyckte hon var fin i hals och bog så hon fokuserade inte där. Hon fokuserade mer på bak och ländryggen då hon var mer spänd där,speciellt på höger sidan. Aida fick ju en spark för några månader sen på vänster bakben och uppe på låret. Aida fick sig som en lårkaka där som du har blivit som en knöl på ena vänster låret. Så massören la fokus på det också att knåda ut dom sista slagg produkterna som ligger kvar. Hon lastade även det. Sen så under sommaren så fick Aida stå ut med att hon fick hemska sår på frambenen (framförallt i karlederna och upp på kotan) och sen även på bak. Så hon lasrade även det också som är kvar utav sår skadan. Man kan säga att hon nästan vart mer lasrad än masserad! Efteråt så fick hon en promenad med back on track täcket i ca 30 minuter. Sen fick hon gå ut i hagen igen. Vid nästa massage tillfälle så ska min massör till Aida få tömköra henne innan. Jag är så dåligt själv på tömkörnings och tömkörning ska ju vara nyttigt och min massör är grym på det! Så jag tänkte varför inte , jag kanske lär mig något på det! Det ska i alle fall bli kul att se ! 
 

Kommentera

Publiceras ej