Nu har jag och Aida anmält oss till en tävling den 18 oktober på min hemma klubb. Det blir en Pay & jump och det är bara för att känna en mjukstart nu utan press för att se hur hon känns nu efter återhämtningen osv. Det blir klasserna 100-110 så nu blir det lite mer fockus på att komma i form inför tävlingen än att bara komma igång efter koliken. Det blir lite mer skärpt i ridningen då om man har ett mål och en plan. Nu har vi ju satt ett  datum också! Mer motivation!
 
Jag går även i tankebanorna att anmäla henne till Pay & riden den 11 oktober som också hålls på min hemma klubb men vet då inte vilket program och om det känns rätt för det. Jag ska tänka på det lite mer sen får vi se.
Med vad tycker ni jag borde i så fall starta i för klass. LB:3 igen eller köra en LA:3?
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej