Förra veckan drog jag igång med hoppträningarna igen för Ann Lindblad (min hopptränare). Förra tränings tillfället kände jag mig så piskad och jag kände mig så dålig på att rida! Jag och min tränare har nu kommit överrens om vad som behöver jobbas på för att uppnå bättre resultat. Det är att min sits måste bli bättre. (alltid min sits som dummar sig!!!!) och att jag måste bli bättre att trampa ner hälsarna över hindret och inte hamna på tå. Inte kasta mitt överliv framåt så mycket och min eftergift ska inte vara för överdiven och speciellt inte få ut armbågarna åt sidorna. Sen tränar vi på att Aida ska få bättre språng kurva över hindret och vara med frame för skänkeln.  Nu under den tiden som är kvar på året är det hårdträning med dom här sakerna för att sen i början av 2016 kunna bege sig ut på tävlingsbanorna igen. 
 
Nästa tränings tillfälle är på Måndag! Jag är spännd på vad som kommer att sägas då!

Kommentera

Publiceras ej