Hej på er! Jag vet att det var ett tag sen jag skrev något här på bloggen men har dels varit så trött på kvällarna att orken inte har funnits plus att jag har haft annat för mig som jag varit tvungen att prioritera.
Träningen går bra med Aida i alle fall. Var ute och red idag efter jobbet och hon kändes mycket fin. vi tränade övergångar och tempoväxlingar.
Jag har även blivit bilägare nu också och har köpt mig en alldeles egna bil! Nu ska jag bara köra det där utökade b körkortet så kan jag dra tyngre med bilen.
På lördag nu så flyttar jag och Aida till ett annat stall. Det ligger på samma avstånd från mig som stallet vi står i nu är. Så det blir inte längre för mig att åka. Det här stället vi ska flytta till har ridhus och utebana. Dom har även en rakbana som är perfekt om man vill träna intervall träning eller kondition. På fredag ska jag gå igenom alla utrustning och rensa ur lite gammal om det behövs och packa ner det i kassar för att sen smidig på lördagen kunna åka iväg till nya stället.
Imorgon ska jag till in tandläkare igen för att den här gången fullfölja min tandoperation. Som jag längtat!!
Uppdateringarna ska bli bättre från om med nu. Och bara så ni vet, kommenterar ni flitigt blir det bättre och fler inlägg! Enjoy!

Kommentera

Publiceras ej