Det har hänt endel dom senaste dagarna att jag helt enkelt inte haft tid att åka ut till min fantastiska häst. Jätte tråkigt då jag verkligen saknat att rida henne med dagarna är för korta och tiden räcker inte till alla ddagar... Men hon lider säkert inte av det utan det är mer jag som ömkar mig själv att min tid inte räckt till...
 
I måndags fick jag skynda mig ifrån jobbet för att jag hade hovslagaren på eftermiddagen. Hon tyckte hon hade vuxit mycket men hade fina hovar. Hon fick sidokappor på bakskorna och tå kappa på fram hovarna. Efter det fick jag åka ut till min mamma för där stod mitt häst släp med.vinterdäck på och den behövde ha på sig sommar däcken. Så jag fick byta dom och det tog sin tid. Efter det körde jag mitt.släp till mitt gamla stall där jag stod förut med Aida.  Det ska stå där så länge då jag ska.köra upp för Utökat b körkort och det stallet är närmare stan så det.blir enkelt att hämta när det väl är dags. 
 
I tisdags så mådde jag inte bra.psykisk då jag var väldigt ledsen så det funkade.inte för mig att åka ut till Aida...
 
Igår (onsdag)  så fyllde jag år! Efter jobbet åkte jag till min mormor för att fira där med min släkt.och äta tårta! Vid 5 tiden gick vi där ifrån och senare mot.kvällen gick jag och min sambo och min bästa vän ut och åt indiskt mat!  Jätte gott och trevligt.  Klockan drog iväg även där och kom hem sent så Aida fick även en.ofrivilligt vila igår också... 
 
Idag är det dock.valborg och jag vet.inte riktigt vad som händer ännu ikväll... Men jag har lovat mig själv att idag ska jag åka ut till Aida och rida! har saknat henne massor!!

Kommentera

Publiceras ej