Jag är en ganska målmedveten person som vet vad jag vill och sattsar alltid 100 %.
I mer en halva mitt liv har jag vetat vad jag vill och har alltid strävat emot det.
 
Jag vet att jag vill tävla svår klass i hoppning!
Jag vet att jag vill träna och tävla hoppning!
Jag vet att jag vill lyckas!
Jag vet att jag ger allt!
Jag vet att jag kan!
 
Jag har gått en gymnasie inrikting som hade special idrott med i sina program och jag hade Elit-ridning.
Dock så gav den mig inte så mycket utav det var mer min egen tränings tid utanför skolan som gav mig mest!
 
Nu när jag helt slutat skolan och jobbar på för att få in pengar så jag kan försörja min sport med det jag kan så känner jag att jag utvecklats enormt under denna sommar!
 
Om jag kände mig målmedveten förut så känner jag mig ännu mera målmedveten nu!
Har ett grymt Team bakom mig nu som jag vet finns där för mig i alla lägen!
Har den bästa tränaren som får mig att vilja mera!
 
Det är en dyr sport men jag älskar det jag gör så varenda krona jag spenderar på träning är så värt!
 
Jag vet att några tycker att min dröm är för stor men som rubriken lyder "INGEN DRÖM ÄR FÖR STOR"!
 
 
/Beatrice
 
 

Kommentera

Publiceras ej