Det är verkligen jätte halt ute nu, både i hagarna och till och från stallet.

Hästarna åker kana i hagen så jag är livrädd för att släpppa ut dom. Dom har ju bara blindbroddar eller inga broddar alls.
Jag vill inte ha broddar på dom om dom nu vill sparka varanndra. Sen vill jag inet ha brodd eller blindbrodd på Plaza då jag vill att hennes rullning ska vara bra för annars ryker skorna och senas blir mindra påfrestad.

Men nu har jag kommit till ett vägskäl att jag kanske måste brodda alla....
Idag släppte jag inte ut dom för att det är så halt i hagen och inte vill hanågon risk att dom halkar och slår sig eller sträcker sig...

Så nu ska jag köpa massa broddar. Har räknat ut att jag behöver 20 st och sen några extra ifall dom springer bort några.

Jag får se hur hagarna ser ut imorgon annars blir det brodd köp!!

1 kommentarer

alexandra

14 Feb 2012 11:19

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Kommentera

Publiceras ej