Igår blev det ingen bloggning eftersom jag satte min dator på virusskanning!
Det har gått hela morgondagen plus hela natten och lite nu på morgonen.
Nu ska min dator vara ren från allt skit.

Igår fick Plaza vila, ska rida henne idag... men det oroar mig att hon har tunnat ur... :/
Narasja och Aida fick en omgång med borstarna och det uppskattades av dom.

Tänkte nu gå ut till stallet för att mocka och fixa boxarna för att senare ta in dom i det svala stallet så dom får sova och äta lite hö.

Idag kommer det bli en till såndär killer dag med värmen. Igår gick det knappt att göra något för att det var så varmt ute och idag blir väl en liknande dag. Funderar på att kanske gå och ta ett dopp med hästen idag...

Sen måste jag också berätta varför det blir så lite bilder till bloggen. Min mobil telefon (med 12.1 mpx) har gått och blivit sjuk. pekskärmen funkar inte så jag har lackat ur på den så har bytt ner mig till en vanlig sony ericsson W302. och den vill jag gärna inte ta några bilder med då bilderna blir hyper kassa!!

Jag får se hur jag gör med det.. bloggen måste ju innehålla bilder ;)

Kommentera

Publiceras ej