Mitt bloggande har varit lite lågt nu några dagar och det är inte för att jag har glömt bort bloggen utan det är för att jag haft jätte stressigt och haft mycket att göradom senaste dagarna. Man får inte glömma bort att man har ett liv också.

Idag har jag haft en städ och tvätt dag. Hålle rpå för fullt med tvätten och väntar nu på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den på tork.

PÅ hästenfrånten har det varigt mycket lågt. Jag har bara gjort det nödvändigaste med dom som att mocka och in och ut släpp och mata dom. Allt överigt har ju tyvärr flyttat fram.

Imorgon ska jag åka iväg på kvällen så lär inte bli något speciellt med dom då heller. Och på torsdag kommer jag hem sent på kvällen och kommer inte vara på mitt allra piggaste humör.... På fredag blir det väl ännu en lugn dag och på Lördag är det nyår. Så jag tror inte jag kommer vara så jätte aktiv med just hästarna fram till nyår. Men till det nya året är det bara att börja träna upp dom.  I början på januari ska jag träffa läkare och magnetröntga knät så det är på sätt och vis bra att jag inte är fysiskt aktiv med kroppen så jag inte får så ont.

Men nu vet ni varför det har varit tyst några dagar och det kommer vara rätt lågt några dagar fram också.

Ni får gärna komma med tips på va ni vill läsa om. När jag har tid att blogga igen! Bomba mig med idéer!!

/Beatrice

Kommentera

Publiceras ej