Oj vad jag slokade igår till filmen. Jag bara dog. Vaknade i och för sig kl 3 på natten men då var jag vaken i typ en timme sen somnade jag om igen hos Elise. Nästa gång jag vaknade var kl runt 10.
Då tog jag en filt och satte mig i solen i hamocken som dom har på sin framsida. Där låg jag och Zita i ca en timme och hade det mysigt. Men vid 11 tiden vaknade folket i huset. Dom skulle åka iväg vid 12 tiden så jag åkte hem när dom drog.

Sitter nu hemma och ska snart hoppa in i duschen. Måste verkligen tvätta håret. Det set för taskigt ut!
Efter duschen blir det väl något som liknar frukost.

Sen får man se vad dagen har att bjuda på. Hästarna har i alle fall vila idag så på hästfrånten blir det ju lugnt.
Hoppas ni får det mysigt i solen idag, för det kommer jag ha! 

Kommentera

Publiceras ej