Hittat mitt internet :D
Förresten, god morgon!
Försov mig lite efter som jag var tvungen att duscha och tvätta håret i morse och det ska hinna torka, så behöver i alle fall minst en extra halvtimme. Fick springa till bussen , men missade den så jag fick ta kvart i 9 tåget till skolan. Kom till skolan 9 och skyndade mig till lektionen, men inte var läraren där inte, nee , utan hon var på möte och skulle ta närvaro halv 10... men greyen är den att våran lektion slutar 5 i halv... vet inte riktigt hur min lärare har tänkt,om hon har tänkt alls...

Ska göra en uppgift som vi fick i stället för lektionen. Vi ska typ göre en turist informaton i södertälje, vad och vart man kan äta. Vad det finns för aktiviteter att göra occh sen ska vi splanera ett resemål som inerhåller allt från matställen, sktiviteter och hotell.
Det känns ganska stort och det ska vara klart tills på torsdag.
Men ju snabbare man blir klar med det , desto lugnare blir det i skolan (då det är sjukt stressigt just nu)!

Nej, ska då ta och göra arbetet då.

Kommentera

Publiceras ej