Hejsan.
Nu ska jag ta och förklara varför min uppdatering har varigt så dålig och varför det kommer bli lite dålig uppdatering framöver.
Min lilla datas internet har jag ingen aning om vart det är. Har förlite tid för att hinna blogga ,med skolan och stallet. Måste ha ett annan liv en bloggen you know.
Men när jag har hittat mit internet och får tid s självklart bloggar jag. Det är bara det att skolan ar så himla mycket tid. När det hela har lugnat ner sig så är jag tillbaka precis som förr!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Varigt i järna och sen ut till hästarna. Ewelina red med mig och hon ska rida mina häsar nu i 2-3 veckor. Så kommer ha mer tid till skolan då. Ewelina fick rida båda hästarna en liten tur och sen fick hon hantera Aida lite. Gick supebra. Tack så jätte mycket för att du vill hjälpa mig! <3

Nu ska jag leta reda på något och äta.
Puss och Kram <3

Kommentera

Publiceras ej