Jag gick i alle fall och la mig igår kväll. Orkade inte med läxorna

Hade hoppträning i morse och det gick super bra. Vi hoppade 1.00 och 1.10 och det är det jag ska hoppa på söndag.

Skulle ringa en person idag från haninge och prata om tävlingen.
För jag har inte fått upp proppen ute på hillesta för att se när det senast ska senast vara inbetalt. Och fick upp det på den hära datorn hemma i stan och då sågjag att det skulle senast vara inne den 25 mars. Och det är ju den 31 mars idag. Och man skulle då betala 100 kr extra per klass. Och jag ska hoppa två klasser. Alltså 200 kr extra.

Jag är ledig idag från skolan. Eller jag ska dit halv 3 för utvecklingsamtal men annars är jag ledig. Så jaghar inget bättre för mig nu så jag sitter här. Ska faktiskt kola lite på läxorna och se om jag kan göra något. Men jag pluggar bäst i mitt rum men jag tycker det är skönt att skriva på datan så jag får se hur jag gör.

Ha det så bra alla.
Hej då

Kommentera

Publiceras ej