har nu läst ut min bok. Och sen började jag påatt lyssna på "Genom dina ögon" Visst, dom första 11 delarna var det genom Edward ögon men sen efter 12 så blev det genom boken. Det var lite trisst, men i alle fall, det dära extra grejen var fantasktisk. Du förstår man mera hur Edward tänkte. Jag antar att det var något extra grejs.

Sitter och äter mackor och sen ska jag till stallet och rida och sen ska Mr.S köra mig till Ica så jag kan handla mat.

Ikväll ska jag börja på bok nr 2, för att plåga mig enu mera tills den 20 november.

New Moon har ju premiär den 20 november, och dom säger att det är sverige premiär då vilket jag uppfattar som då att den har haft premiär någon annan stans, typ USA. Fråga en kompis som ska flytta dit om han visste men då visade det sig att nu mera har alla filmer premiär över hela världen ,där den ska laseras  , sammtidigt. Tråkigt , för jag hade tänk att om det hade premiär tidigare i USA så skulle jag resa dit för att se den tidigare. Men så är icke fallet nu.

Får  väl vänta yttligare 113 dagar tills premiären då.

Kommentera

Publiceras ej