Hejsan. Igår var det en sån dära dag då internet inte ville fungera korekt ,så det blev en blogg fri dag då.
Men det hände endå inget kul igår, satt och kollade på film och dreggla ner min kudde för jag hade inget och göra. Hästarna hade vila och hade ingen lust att göra något.

Idag där emot gick jag upp tidigt (8:00, satt på 5 allarm så jag verkligen skulle vakna) för att jag skulle hinna med en buss som gick kl 9 in till södertälje. Där skulle jag byta ut ett bett till en storlek mindre men nu hade dom inte det inne inne så dom ska beställa nästa vecka på Torsdag ett sånt bett jag vill ha, så då kommer inte det för en på Tisdag veckan efter. Ja, ja man får väl trassla ett tag till med bettet jag har nu.

Har precis kommigt tillbaka på min lilla utflyckt till södertälje och känne mig jätte trött! Somnade inte för en vid 2 igår kväll och sen ska man upp tidigt med, så hjärnan känns lite mosig just nu. Ska nog ta och vila mig lite sen får jag se vad jag hittar på senare.

Chio!

1 kommentarer

Emma

05 Aug 2009 12:31

söt blogg :D allt bra med dig :)

Kommentera

Publiceras ej