Nu funkar äntligen mitt internat så nu kan jag börja blogga igen.
Har säkert tappat jätte mycket besökare men måste nu locka till mig nya.Massor har hänt och jag ska försöka förkorta ner allt i ett inlägg så småning om. Det var ju trotts allt 2 veckor sen sisst.

Jag fyllde ju år idag, 29 April, så nu får man supa lagligt och gå på krogen. riktigt kul.
har fått en mini laptop som jag sitter och skriver på nu, en riktigt fin "acer"  så det kan ju vara därför mitt internet funkar nu. Jag har fått massor av pengar så jags ka köpa ett par nya ridstövlar men vilka vet jag inte riktigt enu och sen ska jag köpa kläder. Har fått en riktig söt liten tjol idag och ett fint vitt linne.
Bilder på datan och kläderna lägger jag upp inom kort då jag har instalerat in mobil grejset till datan efter som jag fottar genom mobilen.
Efter som detta är en ny data så harjag inga blogg adresser att gå till såskriv gärna en kommentar och skriv eran blogg adress där och ditt riktiga namn så blir jag glad.

Nu ska jag sova efter som jag ska upp tidigt imorgon.
Mera info om min 18-års dag kommer i morgon.
Kram kram

Kommentera

Publiceras ej